Moderaterna i Grödinge är en lokal partiförening i Botkyrka kommun. Välkommen att kontakta oss om det är en speciell fråga du är engagerad i eller om du vill delta i våra aktiviteter. Varmt välkommen som medlem

2017-02-15
Årsmöte
Föreningen håller årsmöte den 15/2 kl. 19:00
Plats: Vasastugan i Vårsta
Vi börjar redan kl. 18:30 med fika och mingel

Vi får på årsmötet besök av Kommunalrådet i Södertälje, Marita Lärnestad, som kommer berätta för oss vad som händer i Södertälje samt belysa lite om hur de tänker inför valrörelsen i en kommun med liknande problematik som vår. En irriterande röd majoritet.

Kallelse har även gått ut med post

2016-10-13
Fest
Föreningen fyller 40 år Och firar detta med fest den 16/11